Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Είναι ένας Έλληνας ένας Άγγλος και ένας Γερμανός και πάνε να πιάσουνε δουλειά στο Δημόσιο. Πάει πρώτος ο Άγγλος.
-Γεια σας, ήρθα για την θέση που χρειάζεστε!
-Μάλιστα κύριε μου, μπορώ να δω το βιογραφικό σας?
(Το δείχνει ο Άγγλος και ενθουσιάζεται ο υπεύθυνος καθώς ήταν πολύ καλό το βιογραφικό του)
-Είναι πάρα πολύ καλό κύριε! Θα σας ειδοποιήσω εγώ μην ανησυχείτε.. μόνο πριν φύγετε θα ήθελα να σας κάνω μια μόνο ερώτηση.
-Παρακαλώ, πείτε μου!
-Μπορείτε να μου πείτε παρακαλώ πόσο κάνει 1+1?
-1+1? Με δουλεύεται Κύριε?
-Όχι, Κύριε μου! Πείτε μου παρακαλώ!
-Μα τι ερώτηση είναι αυτή… 2 ΦΥΣΙΚΑ!
-Ευχαριστώ πολύ Κύριε μου θα σας ειδοποιήσω!
Φεύγει ευχαριστημένος ο Άγγλος και έρχεται μέσα ο Γερμανός
-Καλησπέρα σας, λέει ο Γερμανός
-Χαίρεται του λέει ο υπεύθυνος. Μπορώ να δω το βιογραφικό σας?
-Ορίστε, του λέει ο Γερμανός και του το δείχνει.
Φανερά ενθουσιασμένος ο υπεύθυνος από το βιογραφικό του (Καθώς ήταν εξαιρετικό) του λέει:
-Συγχαρητήρια Κύριε μου το βιογραφικό σας είναι εξαιρετικό. Θα σας ειδοποιήσω εγώ. Αλλά πριν φύγετε θα ήθελα να σας κάνω μόνο μια ερώτηση:
-Πόσο κάνει 1+1?
-Μα, τι ερώτηση είναι αυτή ? 2 Φυσικά!
-Σας ευχαριστώ πολύ κύριε μου θα σας ειδοποιήσω εγώ!
Φεύγει και ο Γερμανός και έρχεται η σειρά του Έλληνα. Μπαίνει μέσα και λέει.
-Γεια σας!
-Καλημέρα σας, μπορώ να δω το βιογραφικό σας Κύριε?
-Ορίστε του λέει ο Έλληνας και του το δείχνει.
(Ο υπεύθυνος δεν ενθουσιάστηκε και πάρα πολύ καθώς δεν ήταν και τόσο καλό το βιογραφικό του.)
-Μάλιστα, του λέει. Ευχαριστώ πολύ κύριε μου θα σας ειδοποιήσω εγώ! Μόνο πριν φύγετε θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση μόνο.
-Πείτε μου!
-Πόσο κάνει 1+1?
-1+1? (το σκέπτεται λίγο ο Έλληνας και του λέει) 1+1 ε…. Χμμμ… Εσείς πόσο θέλετε να κάνει?????
-Συγχαρητήρια Κύριε μου! Προσλαμβάνεστε!!!!!!!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes