Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Πέντε επιλογές για σήμερα!

Εξαιρετικά τα πήγαμε χθες αλλά έχω παράπονα κυρίως από τον εαυτό μου...

Πέρασαν 6 στα 7 δυνατά σημεία χάνοντας μόνο την Τότεναμ η οποία έμεινε στο 1-1 με την Γουλβς.

Με ποια λογική όμως επέλεξα ένα σημείο του 1.30 σε παιχνίδι της Πρέμιερ Λίγκ?

Φυσικά ήταν λάθος επιλογή την οποία και πλήρωσα αρκετά ακριβά (για την ιστορία είχα παίξει στα προσωπικά μου στοιχήματα και ένα παρολί με απόδοση 35.00+)

Ας αφήσουμε όμως τα χθεσινά και ας περάσουμε στα “φρέσκα κουλούρια” τα οποία όμως δεν μου φαίνονται και τόσα νόστιμα...

Έχω ξεχωρίσει συνολικά πέντε παιχνίδια τα οποία συνδυάζω σε ένα σύστημα 3/4/5.

Οι επιλογές μου είναι:
Κιέβο-Παλέρμο – Επιλογή: 1
Πάρμα-Σιένα – Επιλογή: 1
Μίλαν-Ίντερ – Επιλογή: over
Σουόνσι-Άρσεναλ – Επιλογή: 1Χ
Νασιονάλ-Λειρία – Επιλογή: 1

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes